21.3.18

«Η απόφαση του ΣτΕ δεν έχει επίπτωση»...

Αποτέλεσμα εικόνας για γαβρογλου«Μας κάνει τεράστια εντύπωση ότι υπάρχει μια διαρροή, εντελώς συγκεκριμένη, στην οποία ούτε σκεπτικό υπάρχει παρά μόνο κάποιες καταλήξεις της απόφασης», αναφέρει ο...
υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ

Η συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστα Γαβρόγλου στο Πρώτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ:

Δημοσιογράφος: Θα θέλαμε ένα πρώτο σχόλιο σε σχέση με την απόφαση του ΣτE, που λέει ότι φαλκιδεύεται ο σκοπός ανάδειξης της θρησκευτικής συνείδησης στα παιδιά.

Υπουργός: Καταρχάς, να πούμε το εξής: Η πλήρης απόφαση του ΣτΕ δεν μας έχει κοινοποιηθεί και επίσης δεν έχει δημοσιοποιηθεί. Δηλαδή, παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο οι ακριβείς εκφράσεις και το σκεπτικό των αποφάσεων του Ανώτατου Δικαστηρίου. Μας κάνει, λοιπόν, τεράστια εντύπωση ότι υπάρχει μια διαρροή, εντελώς συγκεκριμένη, στην οποία ούτε σκεπτικό υπάρχει παρά μόνο κάποιες καταλήξεις τής απόφασης. Εμείς δεν καταλαβαίνουμε γιατί υπάρχει αυτή η διαρροή η οποία σίγουρα δεν έχει γίνει εκ μέρους της κυβέρνησης, διότι δεν έχουμε καν τη δυνατότητα να ξέρουμε ποια ακριβώς είναι η απόφαση αυτή. Το δεύτερο είναι ότι στην ίδια τη διαρροή δεν αναφέρεται ότι υπάρχουν και δικαστές που μειοψήφησαν με ένα δικό τους σκεπτικό. Άρα, θα πρέπει καταρχήν το Συμβούλιο της Επικρατείας να προστατεύσει τον εαυτό του.

Για το ερώτημα που θέτετε, να δούμε λίγο το ιστορικό του: Υπήρξε μια πρόταση από τον κύριο Φίλη για τα νέα Προγράμματα Σπουδών. Τα νέα Προγράμματα Σπουδών εφαρμόστηκαν για ένα χρόνο. Στη συνέχεια αποτιμήσαμε το τί έγινε σε αυτόν τον χρόνο, ήρθαμε σε συνεννόηση με την Εκκλησία -πράγμα που είχε αρχίσει ήδη επί υπουργίας του κ. Φίλη- κάναμε τις αλλαγές οι οποίες ήταν αποτέλεσμα, όπως σας είπα, μιας αξιολόγησης που έγινε στο μάθημα και προχωράμε τώρα στη διδασκαλία αυτού του μαθήματος. Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι όταν θέλουμε να εκσυγχρονίσουμε ένα Πρόγραμμα Σπουδών, είτε είναι τα Θρησκευτικά είτε είναι τα Μαθηματικά, δεν προσεγγίζουμε το θέμα δογματικά, δηλαδή «πάρε ένα νέο Πρόγραμμα Σπουδών και κάνε το μάθημα».

Ο τρόπος που το προσεγγίζουμε είναι αυτός που σας περιέγραψα, δια των διαδοχικών προσεγγίσεων. Άρα, λέμε «εγώ καταρχάς θέλω να βάλω τα τάδε πράγματα». Να το δοκιμάσω για ένα χρόνο -γιατί αυτά που θέλω να βάλω δεν είναι πια και τόσο εξωτικά- να δω τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών, να γίνουν επιμορφώσεις, να ξανασυζητήσουμε, να ξαναγραφτούν οι Φάκελοι Μαθητών και πάμε παρακάτω.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: