30.11.17

Τα 10 πιο φραγκάτα μοντέλα...


Συγγνώμη, μήπως είδατε το σαγόνι μου; 
Πώς πρότασεις γάμου; Πόσες; Πού πας ρε Μπαμπίνο κακομοίρογλου; Πού πας με τα...
ψίχουλα στην τσέπη; Ποπο, τώρα που το σκέφτομαι, θυμάστε τότε που έστειλα γράμμα στην Kendall Jenner; Φαντάζεστε να είχε δεχτεί; Πού θα την πήγαινα ο μπατίρης; Για φαγητό στον «Κάβουρα»; Εκδρομούλα στο Λαύριο; Και μετά για παγωτό στη Χαρά; Πού να την πάω ρε με τρεις κι εξήντα; Ξέρεις πόσα καθαρίζει αυτή τον χρόνο; 22 μύρια… Πώς θα με γυρίσει να με κοιτάξει μετά; Θόλωσα όταν το είδα.


Οπότε είπα να πάω σε μια πιο οικονομική επιλογή. Σκέφτηκα, λοιπόν, να τα ρίξω στον άλλο έρωτα της ζωής μου, την Adriana Lima, η οποία έχει και τη γιορτούλα της σήμερα. Αυτή τη φορά, όμως, δεν βιάστηκα. Είμαι δασκαλεμένος. Πριν της στείλω την ευχετήρια κάρτα με τα καθέκαστα ερωτόλογα, λοιπόν, έριξα ένα βλέφαρο στη φορολογική της δήλωση. Και τι να δω; Άλλη από ‘δω. 10,5 εκατομμύρια! «Ε, δεν είμαστε καλά», είπα, και άρχισα να τις ψάχνω όλες.




Ξέρετε πόσα όνειρα γκρεμίστηκαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα από μερικά μηδενικά; Μέχρι και η τελευταία μου επιλογή, η Ashley Graham, η μπαμπάτσικη, καταρρίφθηκε κι αυτή. Ξέρετε πόσο… πάει το μπαμπάτσικο; 5,5 εκατομμυριάκια. Σιγά… Τόσες μπαμπάτσικες έχουμε εδώ στην Ελλάδα και πάει και πιο φτηνά.

Άντε γιατί συγχύστηκα. Όχι, δείτε κι εσείς τη 10άδα με τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα που ανέδειξε το Forbes για το 2017 και πείτε μου.

Και νέτα τρελά και με φραγκέτα πολλά.

πηγη ratpack.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: