30.1.15

Ο Αϊβαλιώτης τρολάρει τον εαυτό του!..

«Μου προτείνουν να είμαι υποψήφιος Πρόεδρος της ΝΔ»…

Το είδαμε κι αυτό. Με αναρτήσεις του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter o Κωστής Αϊβαλιώτης αποκαλύπτει πως δέχεται προτάσεις από…
στελέχη της ΝΔ να είναι υποψήφιος πρόεδρος του κόμματος.

«Ευχαριστώ τα στελέχη της ΝΔ που μου προτείνουν να είμαι υποψήφιος Πρόεδρος της ΝΔ, αν και εφόσον ανοίξει η σχετική διαδικασία. Όμως νομίζω ότι πιο ευκολα θα δούμε αρειανούς στην Πλατεία Κλαυθμώνος παρά τον κ. Σαμαρά να ανοίγει την διαδικασία εκλογής νέου αρχηγού» ανέφερε αρχικά ο πρώην βουλευτής του ΛΑΟΣ και στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Όμως 39 παλιοί συναγωνιστές της ΝΔ προτείνουν να είμαι υποψήφιος Πρόεδρος της ΝΔ. Ρώτησαν το Κολλέγιο Αθηνών, τους γόνους και τα τζάκια;».

Κρίμα, θα του ταίριαζε η θέση…

Δεν υπάρχουν σχόλια: