31.7.14

Δύσκολες ώρες για γνωστή παρουσιάστρια...

Θρήνος για γνωστή παρουσιάστρια! «Έχασε» τον αδελφό της στο αεροπορικό δυστύχημα της Σπάρτης
"Έχασε" τον αδελφό της στο αεροπορικό δυστύχημα (ΦΩΤΟ)...



Ιδιωτικό αεροσκάφος κατά την προσπάθεια απογείωσής του από το αεροδρόμιο Σπάρτης έχασε ύψος και...
έπεσε 15 μέτρα έξω από την περίφραξη του αεροδρομίου στο Πυρί Λακωνίας πριν από λίγες μέρες. Επιτόπου έφτασαν τέσσερα οχήματα της Πυροσβεστικής, η οποία εκλήθη, όπως και το ΕΚΑΒ αλλά δυστυχώς τα δυο άτομα που επέβαιναν "είχαν φύγει" από την ζωή. Το ένα άτομο που έχασε την ζωή του ήταν ο αδερφός του πρώην μοντέλου, Εύης Χειλά. Η ίδια η Εύη Χειλά απαρηγόρητη, ενημέρωσε τους διαδικτυακούς της φίλους της για τον χαμό του αδελφού της στο αεροπορικό δυστύχημα που έγινε στην Σπάρτη: «Σ αγαπαω μωρό μου είσαι η ζωή μου δεν έφυγες είσαι πάντα εδώ μαζί μου γιατί σε χρειάζομαι γιατί σε λατρεύω , είσαι ελεύθερος ζωή μου οπως πάντα ήθελες μόνο που τώρα είσαι ενας freedom angel ... Θα ανταμωθούμε ξανά μωρό μου . Λατρεμένε μου αγαπάω μωρό μου αγαπάω....»



Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην Εύη Χειλά αλλά και σ' όλη την οικογένειά της...






apospasma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: